دوره آموزشی گذار

دوره آموزشی گذار

گذار، دورانی است که باید خود را مهیای رفتن کنی. ننشینی! که نشسته ای بر بلندای تاریخ.
باید علی الدوام رو به راهی داشته باشی که رفته ای و نرفته ای. از بلندای انتهای تاریخ بر رفته خود در دامنه های سخت و پر پیچ و خم تاریخ می نگری و رو به افقی داری که نرفته ای.
باید یازگشت کنی که نه بازگردی، تجدید عهد کنی و کاری را به عهده بگیری که هنوز ادای آن تمام نکرده ای.

طبقه بندی موضوعی

ثبت نام «تـرم پاییز» دوره آموزشــی گــذار آغاز گـردید

موسسه علمی فرهنگی اندیشه عصر گذار که از ابتدای سال 1393، مجموعه مباحثی را در «بازخوانی بنیان های تاریخی و معرفتی اندیشه دینی» آغاز کرده بود، ثبت‌نام ترم پاییز خود را آغاز نموده است.

این دوره ویژه طلاب حوزه علمیه طراحی شده، شامل چهار نیمسال تحصیلی و هدف از طراحی آن دستیابی به فهم تازه ای از تراث علمی سلف در جهت تحولی مبنایی است. «بینش و آگاهی بر تاریخ حیات مادی و معنوی بشر»، «آشنایی با سیر تطورات، ارکان و پایه های مواریث علمی» ، «آشنایی با اندیشه های مقارن و دانش های قریب الافق با اندیشه دینی» محورهای اصلی این دوره آموزشی را تشکیل می دهد.

***

زمان شروع ترم جدید 17 مهرماه سال 1393 و زمان کلاس‌ها، پنج شنبه‌ها بعد ازظهر می باشد.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام تا 10 مهرماه سال جاری زمان دارند فرم نام نویسی دوره را از اینجا دریافت کرده و پس از تکمیل به آدرس ایمیل  gozaar.amozesh@gmail.com ارسال نمایید و یا با شماره ‌تلفن 025 37835260 یا 09107693505 تماس حاصل نمایند.


توضیحات تکمیلی

 1. دوره آموزشی گذار به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می گردد که شهریه هر نیمسال برای دانش پژوه حضوری ۴۰۰.۰۰۰ ریال و مجازی ۲۰۰,۰۰۰ ریال می باشد. لازم به ذکر است که امکان پرداخت شهریه برای دانش پژوهان حضوری تا پایان دوره وجود دارد. (شماره حساب جهت واریز شهریه: 00109749454004 بنام مؤسسه فرهنگی اندیشه عصر گذار)

2. دوره آموزشی گذار مخصوص برادران طلبه(پایه ششم و بالاتر) می باشد لذا خواهران گرامی و سایر متقاضیان در صورت تمایل می توانند از دوره مجازی آموزش استفاده نمایند.

3. در دوره مجازی، فایل صوتی جلسات بصورت هفتگی از طریق سایت آموزش در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.(پسوورد فایل ها از طریق پیامک یا ایمیل به اطلاع افراد خواهد رسید)

4. کلاس های دوره، هر هفته پنج شنبه ها، بعد ازظهر برگزار می گردد.

5. محل برگزاری کلاس ها شهر مقدس قم می باشد که محل دقیق آن متعاقبا اعلام می گردد.